Das Institut für Marketing stellt sich vor
Das Institut für Marketing (IfMA) vereint die vier marketingbezogenen Lehrstühle des Fachbereichs Wirtschafts- und Sozialwissenschaften unter einem Dach. Es bündelt die Expertise und Kompetenzen der Lehrstühle in Lehre und Forschung und fördert den Austausch zu marketingbezogenen Fragestellungen.
Leitung
Prof. Dr. Andreas Fürst
Kontakt
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Politics and Advertising
In: J.Dickenson & R. Crawford (Hrsg.): The Routledge Companion to the History of Advertising, New York: Routledge, 2025, S. 83-96
ISBN: 978-1-0322-7246-7
DOI: 10-4342/9781003291947-8 - , , , :
Possible futures all at once: time frame and time lag in short-term longitudinal media effects research on well-being
In: Journal of Communication (2025), Art.Nr.: jqaf037
ISSN: 0021-9916
DOI: 10.1093/joc/jqaf037 - :
Staging Political Authenticity: Does the Same Strategy Fit All?
In: Polity 57 (2025), S. 397-421
ISSN: 0032-3497
DOI: 10.1086/734462 - :
Ampelzoff als Interpretationsfolie und strategisches Element
In: Aus Politik und Zeitgeschichte (2025), S. 31-36
ISSN: 0479-611X - , :
Traces as Data
DOI: https://osf.io/preprints/psyarxiv/6nctf - , , :
Taking a break offline: Situational associations of digital disconnection and well-being
Conference of the Society of Ambulatory Assessment (SAA) (Leuven, 26. Mai 2025 - 28. Mai 2025) - , , :
Somebody’s (Still) Watching Me: The Effect of the Mobile Experience Sampling Method and Smartphone Logging on Smartphone Use
Conference of the Society of Ambulatory Assessment (SAA) (Leuven, 26. Mai 2025 - 28. Mai 2025) - , , :
Sleepy Smartphones: Examining Effects of In-Bed Self-Regulated vs. Habitual Smartphone Use on Sleep
Conference of the Society of Ambulatory Assessment (SAA) (Leuven, 26. Mai 2025 - 28. Mai 2025)